آموزش انواع هک و ترفند

آموزش انواع هک و ترفند

خاموش کردن سیستم های شبکه از راه دور با cmd

شما با استفاده از دستوری که در این آموزش گفته می شود می توانید سیستم هایی که با سیستم شما داخل شبکه هستند به صورت زمانبندی شده خاموش کنید !


ابتدا کلید های ترکیبی WINDOWS+R را بزنید سپس CMD را تایپ کرده و ENTER بزنید .

سپس محیطی مانند تصویر زیر را مشاهده می کنید .

1

شما می توانید ابتدا در صورتی که نام سیستم های داخل شبکه را نمی دانید با زدن دستور Net view نام سیستم های داخل شبکه را مشاهده کنید و با زدن PING system NAME ای پی سیستم مورد نظر را پیدا کنید .  

مانند تصویر زیر :

2


البته بعضی موقع ها هنگام گرفتن آی پی یه مشت نوشته نشان میده که به دلیل تنظیماتی است که برای ای پی انجام دادن که با دستور ping آشکار نمیشه .

خوب پس از پیدا کردن نام یا آی پی سیستم مورد نظر می توانید با استفاده از دستور : Shutdown –i نام ای پی یا سیستم مورد نظر داخل شبکه را داده و زمان خاموش شدن را مشخص کنید و بر روی OK کلیک کنید .

مانند تصویر زیر :

3

سپس در صورت اینکه دسترسی شما محدود نباشد در شبکه سیستم مورد نظرتان کاملا صحیح خاموش می شود .

  • mehrdad alaye
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.